22 Nisan 2014 Salı

zaman : Yorum bırak

Web Sitenizi Başka Cihazda Test Edin



Merhaba arkadaşlar,
Kendi sitem için ararken bulduğum ve forumda paylaşma gereği duyduğum bir anlatım ile karşınızdayım. Bir çok webmaster sitesinin her kitleden ziyaretçisinin olmasını ve ziyaretçilerinin sitesine erişiminde erişse bile uyumluluk çerçevesinde sorun yaşamamasını ister. Ben webmaster kelimesini sahiplenecek kadar uzman değilim fakat bende blogumun bir çok kitleye ulaşmasını ve siteme erişirken uyumluluk sorunu çekmemelerini isterim. Yaptığım ve bizzat denemiş olduğum cihazlar sonrasını sitemin uyumluluk sorunu olmadığı kanısına vardım ve sizlerinde web sitenizi böyle bir testten geçirebilmeniz için. Test yaptığım sitelerin bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim.


Bu sitede Apple’ın Mac , Macbook , İpad ve İphone marka cihazlarıyla uyumluluk testi yapabilirsiniz.


Bu site ise tablet , cep telefonu televizyon ve bilgisayar uyumludur. Test etmek istediğiniz cihaları sitenin üstünde bulunan menüden seçebilir uyumluluk testini yapabilirsiniz.


Bir android cep telefonunuz var ve web sitenizi onunla test etmek mi istiyorsunuz. İşte tamda burası bütün android telefonlardaki sitenizin uyumluluk görüntüsünü sağlar.
Ben tabiki bunlarla sınırlamadım kendimi. Bizim evin içinde olan tüm android cihazlarda ve cep telefonlarında blogumu sınadım. Benim sınadığım mobil cihazlar; Samsung Galaxy S4 , Samsung Galaxy S2 Mini , Turkcel Maxiplus (T20) , Sony Xperia Arc S ve LG Optimus L5. Latobumuzda , masaüstü bilgisayarda ve televizyonumdada denemeler yaptım. Hiç bir sorun yok . Sizlerde uyumluluk testi yaparak, varsa eksikleriniz yoksa eksiği olanlara yardım edebilirsiniz .

0 yorum :

Yorum Gönder