16 Haziran 2014 Pazartesi

zaman : Yorum bırak

Geleceği Rüyasında Görenler

Bunlar doğal; doğal olmayan ve asıl geleceğe yönelik haber verici rüyalar önemli; Mustafa Kemalin Sakarya savaşı sırasında, İsmet İnönü ile savaşın durumunun kritik olduğu konusunda yaptığı konuşmayı önceden rüyasında görmesi ve anlatması hemen akla geliyor veya Jül Sezarın eşinin Senatoda öldürüldüğünü rüyasında görerek,oraya gitmemesini haber vermesi geleceğin görülebildiği önemli örnekler olarak dikkat çekiyorlar. Bu tür örnekler sayısızdır ve ortak nokta hemen dikkat çeker; geleceği gösteren rüyaların hemen tümü önemli olayların arifesinde olmaktadır. Herkesde mi? Evet, çünkü önemli ve tarihe malolmuş insanların anlattıkları akıllarda kalırken, sıradan insanların rüyaları unutuluyor veya yakınları arasında kalıyor.
Anlatılan bir rüya şöyleydi!

"Uzun bir asma köprüden yürüyorum, arkama baktığımda köprünün ucu görünmüyor. Önümde ise yangın var; Alevleri görüyorum, bir yer yanıyor ama bir sürü insan durmuş bakıyorlar ve kimse birşey yapmıyor. Birinin yanına gidip, yardım edelim diyorum ama hem o hem de başkaları sanki gözleri açık taş kesilmiş gibiler,öylesine durmuş seyrediyorlar. Sonra yangın ve insanlar kayboluyor, köprünün altına bakıyorum,masmavi bir deniz var ama denizin üzerinde koskocaman dev boyutlarda bir gazete yüzüyor ve başlığında çok önemli birisi için "Öldü" yazıyor ama ismini okuyamıyorum. Sonra uyanmışım veya gerisini hatırlayamadım." Son derece önemli bir rüya ve sonucu ortada. 

0 yorum :

Yorum Gönder