3 Mayıs 2014 Cumartesi

zaman : Yorum bırak

Facebook'un ölüm tarihi belli oldu!



Açıldığı günden beri hızla büyüyen, hatta dünyayı değiştiren Facebook'un ölüm tarihi belli oldu. Yıllık 4,27 milyar dolar geliriyle Mark Zuckerberg’i dünyanın en genç milyarderleri arasına sokmayı başaran sosyal medya devi Facebook, yapılan araştırmalara göre yolun sonuna geldi. Facebook'un sonunu getiren durum ise son dönemlerde yazılan raporlar. Öyleki, iStrategy Labs tarafından yazılan raporda, Facebook'un 2010 yılından bu yana tam 11 milyon genç kullanıcıyı kaybettiği belirtildi.

Bu durum Princeton Üniversitesi profesörlerinden John Cannarella ve Joshua Spechler’ın yaptığı araştırmaya göre Facebook’un sonunu hazırlayabilir. Araştırma verilerine göre Facebook’un kurulduğundan bu yana kullanıcı sayısındaki değişimler 2015-2017 arasında üye sayısının yüzde 80’ini kaybedeceğini gösteriyor.

2008-2012 yılı arasında kullanıcı sayısında çok büyük bir artış yaşayan soyal medya devinin kullanıcı sayısı 2014 yılından bu yana düşüşe geçti.Bu konuda araştırma yaparken, bir zamanlar çok popüler olan ve artık ömrünün sonlarına geldiği gözüken Myspace model olarak kullanılmış.

Myspace, Facebook kadar olmasa da, 2000’li yılların başında çok büyük bir patlama yapmış, fakat gibi 2007 yılından itibaren büyük bir düşüş yaşamıştı. Cannarella ve Spechler de, bu örneği kullanarak Facebook’un 2020 yılında sonunun geleceğini belirtiyor.


Açıldığı günden beri hızla büyüyen, hatta dünyayı değiştiren Facebook'un ölüm tarihi belli oldu. Yıllık 4,27 milyar dolar geliriyle Mark Zuckerberg’i dünyanın en genç milyarderleri arasına sokmayı başaran sosyal medya devi Facebook, yapılan araştırmalara göre yolun sonuna geldi. Facebook'un sonunu getiren durum ise son dönemlerde yazılan raporlar. Öyleki, iStrategy Labs tarafından yazılan raporda, Facebook'un 2010 yılından bu yana tam 11 milyon genç kullanıcıyı kaybettiği belirtildi.

Bu durum Princeton Üniversitesi profesörlerinden John Cannarella ve Joshua Spechler’ın yaptığı araştırmaya göre Facebook’un sonunu hazırlayabilir. Araştırma verilerine göre Facebook’un kurulduğundan bu yana kullanıcı sayısındaki değişimler 2015-2017 arasında üye sayısının yüzde 80’ini kaybedeceğini gösteriyor.

2008-2012 yılı arasında kullanıcı sayısında çok büyük bir artış yaşayan soyal medya devinin kullanıcı sayısı 2014 yılından bu yana düşüşe geçti.Bu konuda araştırma yaparken, bir zamanlar çok popüler olan ve artık ömrünün sonlarına geldiği gözüken Myspace model olarak kullanılmış.

Myspace, Facebook kadar olmasa da, 2000’li yılların başında çok büyük bir patlama yapmış, fakat gibi 2007 yılından itibaren büyük bir düşüş yaşamıştı. Cannarella ve Spechler de, bu örneği kullanarak Facebook’un 2020 yılında sonunun geleceğini belirtiyor.

0 yorum :

Yorum Gönder